Alla inlägg den 5 maj 2019

Av Sara Rising - 5 maj 2019 12:42

Äntligen blev det av att sy upp de nya arbetsbyxorna. Fick klippa av 12 cm.

Det var på tiden, för mina gamla var extremt nötta i baken. Knakade när man böjde sig, sträckte sig mm.

Nu har jag röda och snygga byxor!


Välanvända byxor....
Luftigt på sommaren, men kallt och dragit på vintern.


Nya röda byxor


Äntligen sytt upp dem.
Här ska det jobbas!!!

Av Sara Rising - 5 maj 2019 12:38

I helgen har gubben gjort en valplåda till Greta. Först testade jag den, sedan testade jag, Greta & Elsa den och tillslut testade jag & Greta den. Valparna är beräknade 15-25 maj.

Har två svarta kopparmaraner.
Den ena värper helt enfärgat ?chokladägg?. Den andra värper med svarta prickar på. Håller alla näbbar och klor att de två Marankycklingarna är hönor. Vill ha fler mörka ägg. Kycklingarna är en svart kopparmaran och en blå kopparmaran. #skallgärdsägg

Har packat ägg som ska upp till huvudstaden.
Gubbens systerson ville ha lite ägg.


Testar valplådan


Elsa, Greta och jag testar valplådan


Greta och jag testar valplådan


Ägg från mina två svarta kopparmaraner


3 x 30-flak packade för hämtning till Stockholm

Presentation


Jag & min favorittupp Isak.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards