Alla inlägg den 3 februari 2018

Av Sara Rising - 3 februari 2018 18:32

Fick ett sms av Karolina om hon kunde komma förbi en snabbis med en leverans.
Misstänkte att det kunde vara djurcupcakes.

Åh så fina de var! Ser precis ut som dom på bilden jag skickade till Karolina. Jag skrev: Nu är det dags att baka, jag smakar.

Vi satte snabbt på kaffe och gubben tog grisen och jag tog fåret.

Imorgon ska vi testa hönsen.


Fantastiska cupcakes!


Tuppen


Hönan


Fåret


Grisen


Bilden jag skickade till Karolina!
Hennes cupcakes ser exakt ut som på bilden.
Åh så duktig hon är på att baka.

Av Sara Rising - 3 februari 2018 11:53

Våra två svart kopparmaran värper ägg som nästan ser ut som Kinderägg. De är så vackra! De går nu med Långben och planen är att ca 5 Kinderägg ska i kläcken med lite blåa, gröna och rosa.

Idag har jag lyst äggen som ligger i kläcken (Engelsk Araucana). Av de 11 är det kanske 1 som är osäkert. Men det är så svårt att se. Ska lysa om en vecka igen och då bör det nog vara tydligare. Såg i alla fall spindlar i några ägg.


Så vacker färg!


Kinderägg!

Presentation


Jag & min favorittupp Isak.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards